Obywatele polscy przekraczają granice państw UE na podstawie ważnego paszportu, bądź na podstawie ważnego dowodu osobistego. Dokumenty powinny być niezniszczone i ważne co najmniej 6 miesięcy od daty przekraczania granicy.
Wszyscy Klienci wykupujący imprezę są proszeni o podanie aktualnego numeru telefonu kontaktowego (komórkowego) oraz adresu e-mail do siebie i wszystkich zgłaszanych przez siebie uczestników (o ile go posiadają). Na podane numery telefonów i adresy e-mail wysyłamy przed wyjazdem i podczas pobytu na miejscu ważne informacje i aktualne komunikaty. Osoby, które nie posiadają telefonu komórkowego ani adresu e-mail proszone są o podanie sposobu kontaktu z nimi w nagłej sprawie.
Voucher jest dokumentem niezbędnym do zakwaterowania i okazywany jest przy meldunku w obiekcie na recepcji. Wystawiane przez biuro vouchery zawierają także dane dotyczące adresu miejsca docelowego, typ zakwaterowania, nr polisy ubezpieczeniowej, często także nr telefonu rezydenta. Vouchery są wysyłane drogą mailową na adres Klienta podany w rezerwacji w momencie jej potwierdzania. .
Vouchery dodatkowo generowane i wysyłane są do klienta automatycznie z systemu rezerwacyjnego na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy.
Wszyscy uczestnicy imprez ubezpieczeni są, w ramach polisy zbiorowej, w TU Signal Iduna na kwotę: do 12 000 EUR (koszty leczenia); do 10 000 PLN (następstwa nieszczęśliwych wypadków); do 6 000 EUR koszty ratownictwa i do 800 zł (bagaż). Polisa obejmuje także ubezpieczenie od następstw chorób przewlekłych i nowotworowych. Ponadto w sezonie zimowym ubezpieczenie obejmuje m.in. wypadki na stoku (transport ze stoku, leczenie szpitalne, ew. transport do kraju) oraz OC narciarza (szkody do wysokości 10 000 EUR) i ubezpieczenie sprzętu sportowego (do 2 000 PLN) (tzw. Ubezpieczenie SKI).
W przypadku wystąpienia szkody konieczna jest wyłącznie znajomość nr polisy (np. w szpitalu, w centrum alarmowym) oraz numeru telefonu centrum alarmowego – obydwa numery podane są na voucherze.
Z zakresu ubezpieczenia wyłączone są np. przypadki zajść pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, wypadki, do których doszło na skutek jazdy poza oznakowanymi trasami oraz leczenie stomatologiczne. Prosimy o zapoznanie się z pełną treścią „Ogólnych Warunków Ubezpieczenia”.
Istnieje możliwość wykupienia dodatkowego świadczenia Ubezpieczenie Kosztów Imprezy Turystycznej „Bezpieczne rezerwacje”.
Zalecamy także zabranie ze sobą Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (karta EKUZ) wydawanej przez NFZ.
Więcej szczegółów znajdą Państwo na naszej stronie w zakładce "Ubezpieczenia" - zobacz więcej >>>>
Informacje ws wykupionego transportu lotniczego znajdują się w Państwa umowie. Godziny przelotów ustalane są przez linie lotnicze i mogą ulec zmianie.
Ostateczne potwierdzenie godzin wylotów jest przesyłane drogą mailową na adres podany w rezerwacji na 48 godzin przed wylotem.
Na lotnisku pasażerowie zgłaszają się z dokumentem tożsamości od razu do odprawy check-in (biletowo-bagażowa). Bardzo prosimy o punktualne zgłoszenie się do punktu odprawy - osoby, które przybędą po jej zakończeniu nie zostaną wpuszczone na pokład. Odprawa rozpoczyna się standardowo 2 godziny i kończy zwykle 40 minut przed rozkładową godziną odlotu.
Limity bagażowe przysługujące każdemu pasażerowi (z wyjątkiem dzieci do lat 2) to:
Za nadbagaż obowiązują opłaty dodatkowe, jest on jednak przyjmowany na pokład wyłącznie w przypadku dostępności wolnej przestrzeni bagażowej. Dzieciom do lat 2 nie przysługują standardowe limity bagażowe.
Dzieci do 2 lat (infant) podróżują na kolanach rodziców, dla infanta można nadać wózek spacerowy lub kołyskę jako bagaż rejestrowany.
Szczegółowe informacje dotyczące przelotu znajdą Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce "Rozkład lotów" - zobacz więcej >>>>
Wszystkie wyjazdy organizowane są autokarami spełniającymi wszelkie wymogi prawa, a także są wyposażone w barek, toaletę i klimatyzację.
W przypadku małej liczby Klientów dopuszczalny jest transport mniejszym środkiem transportu (brak toalety i/lub barku) – dotyczy to zarówno transportu na trasie Polska – Włochy, jak również transportu do poszczególnych hoteli oraz na stoki (w sezonie zimowym).
Wszystkie wyjazdy autokarowe są realizowane dla min. 25 osób.
Każde dziecko poniżej 2 lat, tzw. infant, ma przydzielone osobne miejsce w autokarze, a rodzice (opiekunowie) mają obowiązek zapewnić odpowiedni fotelik do przewozu dziecka w tym wieku.
W trakcie przejazdu postoje autokaru dostosowane są do przerw związanych z czasem pracy kierowców i odbywają się co ok. 4-4,5 godziny.
Ze względu na niewielką pojemność zbiorników toalety i niewielką liczbę miejsc na trasie, gdzie możliwe jest ich opróżnienie, zaleca się korzystanie z WC w autokarze wyłącznie w sytuacjach awaryjnych.
Limity bagażowe - każdy uczestnik ma prawo do przewozu:
Dodatkowo w sezonie zimowym:
Za każdą dodatkową sztukę bagażu pobierana jest opłata 40 EUR. Obsługa może odmówić zabrania dodatkowych sztuk bagażu z powodu braku miejsca w lukach bagażowych
Szczegółowe informacje dotyczące przejazdów autokarem znajdą Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce "Rozkład jazdy - Zima" - zobacz więcej >>>>
Przelot i transfer do hotelu odbywają się bez pilota-rezydenta.
Na lotnisku docelowym na Klientów oczekuje przedstawiciel biura bądź sam kierowca realizujący transfery, dysponuje on listą pasażerów i prowadzi do odpowiedniego środka transportu. Transfery do poszczególnych hoteli oraz na stoki mogą odbywać się bez pilota Family Winter Club, a także mniejszymi, niż autokar, środkami transportu, w zależności od liczby osób.
Organizacje transferów do/z hoteli zaplanowano tak, aby zapewnić Klientom najkorzystniejszą cenę za pakiet bilet + transfery. Podobnie jak w przypadku połączeń antenowych, jeżeli istnieje kilka potencjalnych dróg dojazdu na lotnisko, trasa planowana jest tak, aby zapewnić transfer dla wszystkich Klientów z hoteli znajdujących się w pobliskich ośrodkach. Może oznaczać to, że trasa przejazdu nie jest optymalna z punktu widzenia czasu przejazdu.
W drodze powrotnej godziny wyjazdu dla każdego z hoteli ustalane są dla każdego terminu niezależnie. Rezydent informuje Klientów o godz. wyjazdu w dniu go poprzedzającym na podstawie otrzymanych z biura dyspozycji, za pomocą komunikatu na tablicy hotelowej i/lub SMS-em. Rezydent nie jest uprawniony do modyfikacji przesłanego przez biuro planu połączeń transferowych.
Klient w drodze indywidualnego ustalenia warunków umowy może zdecydować się na indywidualną organizację transferu, jak również iIstnieje możliwość zorganizowania na życzenie Klienta transferów indywidualnych bezpośrednio z dowolnego hotelu na lotnisko - jest to usługa dodatkowo płatna.
Karta FWC została stworzona dla uczestników naszych wyjazdów i jest ważna dla całej rodziny.
Dzięki Karcie FWC każdy uczestnik wyjazdu z Family Winter Club może korzystać podczas jego trwania ze specjalnych ofert w San Martino di Castrozza:
Podczas zakwaterowania uczestnicy otrzymują voucher, który umożliwia zakup skipassu ze specjalną zniżką.
Przygotowaliśmy również Wydarzenia narciarskie gratis:
Szczegółowe informacje znajdą Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce "Karta FWC" - zobacz więcej >>>>
Podczas wyjazdów zimowych Family WInter Club organizujemy szkolenia narciarskie dla dzieci w wieku 4-14 lat, z podziałem na grupy wiekowe i w zależności od stopnia zaawansowania:
Zajęcia prowadzone są w małych ok. 5 osobowych grupach przez 6 dni w tygodniu pod okiem polskich instruktorów Family Winter Club. Podczas dokonywania rezerwacji prosimy o wskazanie orientacyjnego poziomu narciarskiego uczestnika w celu wstępnego przypisania do grupy szkoleniowej. O ostatecznym przydziale decydują instruktorzy na miejscu.
Instruktorzy są uprawnieni do wyłączenia ze szkolenia dziecka w przypadku, gdy po pierwszym dniu szkolenia jest widoczne, iż nie ma możliwości włączenia go do grupy najmniej zaawansowanej (konieczność zajęć 1 na 1, możliwy zwrot pieniędzy za niewykorzystane szkolenie).
Podczas zajęć na stoku wszystkich uczestników obowiązują kaski ochronne – możliwość wypożyczenia na miejscu.
Szczegółowe informacje dotyczące zajęć na stoku, cennik, a także opis wymagań poziomu nauczania znajdą Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce "Szkolenia" - zobacz więcej >>>>
W dokumentach podróżnych lub w każdym naszym obiekcie, podane są numery kontaktowe do naszego przedstawiciela, który jest dostępny telefonicznie.
Nazwisko rezydenta oraz numer jego telefonu każdy uczestnik otrzyma na Voucherze przed rozpoczęciem pobytu.
Dla każdej imprezy podano program wyjazdu. Szczegóły znajdą Państwo w opisie zawartej umowy,
Podane w programach godziny mogą ulec zmianie w zależności od konkretnych uwarunkowań związanych z warunkami atmosferycznymi, utrudnieniami w ruchu drogowym, niezapowiedzianymi zmianami w rozkładach lotów samolotów i innymi niemożliwymi do przewidzenia zdarzeniami. O ewentualnych zmianach podczas trwania wyjazdu będą Państwo informowani przez opiekuna/ rezydenta podczas trwania wyjazdu i/lub za pośrenictwem SMSów na numer wskazany podczas zakładania rezerwacji.
Zachęcamy do zapoznania się z opisem profitów wynikających z posiadania Karty FWC otrzymanej dzięki założeniu rezerwacji - zobacz więcej >>>>
Istnieje bezwzględny nakaz jazdy w kasku dla dzieci do lat 16.
Snowboardziści są zobowiązani do posiadania pasków zabezpieczających przed ucieczką deski w przypadku wypięcia obydwu wiązań.