Rozkłady lotów - ZIMA

 Warszawa - Werona - Warszawa
 

Wylot
Warszawa Chopin do Werona Villafranca
(WAW - VRN)
Powrót
Werona Villafranca do Warszawa Chopin
(VRN- WAW)
11.01.2020, Sb rejs: W6 1459 /12:30 -14:30 18.01.2020, Sb rejs: W6 1460 /15:05-17:00
25.01.2020, Sb rejs: W6 1459 /12:30 -14:30 01.02.2020, Sb rejs: W6 1460 /15:05-17:00
01.02.2020, Sb rejs: W6 1459 /12:30 -14:30 08.02.2020, Sb rejs: W6 1460 /15:05-17:00

 

Limity bagażowe przysługujące każdemu pasażerowi (z wyjątkiem dzieci do lat 2): 

  • bagaż główny do 20 kg/os (maksymalne wymiary: 149x119x171cm)/os.
  • bagaż podręczny (do 10 kg/os), który musi zmieścić się pod siedzeniem pasażera (maksymalne wymiary: 40x30x20cm)/os.
  • narty i kijki (komplet) lub snowboard 1 szt.(koniecznie w pokrowcu)/os.
  • buty narciarskie lub snowboardowe oraz kask muszą być spakowane do bagażu rejestrowanego
  • UWAGA - jeśli przekroczysz limit bagażowy - dopłaty i zmiany - musisz dokonać na lotnisku przed wylotem. Family Winter Club nie jest uprawniony do zmian limitów bagażowych.

 
Odprawa:

  • na lotnisku pasażerowie zgłaszają się z dokumentem tożsamości od razu do odprawy check-in (biletowo-bagażowa)
  • bardzo prosimy o punktualne zgłoszenie się do punktu odprawy - osoby, które przybędą po jej zakończeniu nie zostaną wpuszczone na pokład.
  • więcej informacji na temat lotu samolotem - sprawdź Ogólne Warunki Przewozu Pasażerów i Bagażu Wizz AIR Hungari Ltd.

Dodatkowe ważne informacje dotyczące wszystkich przelotów:

  • Daty imprez samolotowych: w tabelach cenowych przy konkretnych hotelach podano daty imprez samolotowych. Informacje praktyczne dotyczące przelotów i transferów dostępne są na stronie internetowej www.familywinterclub.pl oraz w biurach agencyjnych. Klienci wybierający opcję transportu lotniczego są zobowiązani do zapoznania się z w/w informacjami. Organizator pośredniczy w zakupie biletów w liniach lotniczych na rzecz Klienta usługi transportowej (przelotu), nie ma jednak wpływu na ew. opóźnienia i/lub zmiany godzin wylotów jeżeli ich zaistnienia nie można było przewidzieć ani uniknąć. Warunki meteorologiczne, względy bezpieczeństwa czy opóźnienia w startach innych samolotów mogą być czynnikami wpływającymi na punktualność przelotów. Opłata za przelot, przy zakupie pełnego pakietu usług (wraz z zakwaterowaniem), zawiera: przelot w obie strony, transfery lotnisko/hotele/lotnisko.
  • Przy podpisywaniu Umowy-Zgłoszenia Klient jest zobowiązany do podania nr tel. komórkowego do wszystkich uczestników wyjazdu, celem zapewnienia sprawnej komunikacji na wypadek zmian rozkładów lotu samolotu lub innych okoliczności. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości skontaktowania się z Klientem w przypadku braku lub błędnie podanego nr tel. na Umowie-Zgłoszeniu.
  • Dzieci do 2 lat (infant) podróżują na kolanach rodziców, dla infanta można nadać wózek spacerowy lub kołyskę jako bagaż rejestrowany. Dzieciom do lat 2 nie przysługują standardowe limity bagażowe. Na pokład samolotów nie wolno wnosić m.in. ostrych przedmiotów (nie tylko metalowych), substancji żrących, toksycznych, łatwopalnych i wybuchowych. Przedmioty takie jak np. korkociągi, nożyczki do paznokci itd. mogą być przewożone jedynie w bagażu głównym (nadawanym). Na pokład samolotu napoje wnieść można jedynie w butelkach o pojemności do 0,1 l, w ilości nieprzekraczającej łącznie 1 l. Powinny być one zapakowane w przezroczyste torby plastikowe. W przypadku zagubienia lub uszkodzenia bagażu należy fakt ten zgłosić niezwłocznie władzom lotniska (przed jego opuszczeniem) – stanowi to podstawę do ew. późniejszych roszczeń odszkodowawczych.
  • Procedury postępowania w przypadku zagubienia bagażu (w tym czas i sposób ich dostarczenia Klientowi) są wewnętrzną sprawą linii lotniczych, a Family Winter Club nie ma na nie wpływu. Klient poszkodowany ma prawo domagać się od linii lotniczych pokrycia dodatkowych kosztów poniesionych w związku z zagubieniem bagażu, powinien jednak udokumentować wszystkie poniesione wydatki. W razie potrzeby rezydent Family WInter Club udziela informacji na temat właściwych metod postępowania i praw przysługujących Klientom. Limity bagażu w samolotach przysługujące na osobę, wynikają z warunków nakładanych przez poszczególnych przewoźników. Aktualne informacje w tym zakresie dostępne są na stronie www.familywinterclub.pl. Za nadbagaż obowiązują opłaty dodatkowe, jest on jednak przyjmowany na pokład wyłącznie w przypadku dostępności wolnej przestrzeni bagażowej.
  • Obsługa może odmówić wpuszczenia na pokład osób zachowujących się agresywnie lub mogących narazić na nieprzyjemności. Godziny wylotów: sprawdź na www.familywinterclub.pl. Wszystkie godziny wylotów zostały podane w czasach lokalnych.
  • Godziny przelotów ustalane są przez linie lotnicze i mogą ulec zmianie. Potwierdzenie godzin wylotów jest przesyłane drogą mailową na adres podany w rezerwacji na 48 godzin przed wylotem
 
 

cookies Ta witryna używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może służyć Państwu lepiej - polityka plików cookies.